sluit

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar [email protected].

CORONAVIRUS

Gaan de voorstellingen na 1 juni door?

Daar kunnen wij helaas nog geen duidelijk antwoord op geven. We volgen de landelijke maatregelen. Alle programma’s voor podium, debat, specials en educatie zijn tot 1 juni 2020 geannuleerd. Of we vanaf dinsdag 28 april weer open kunnen met onze horeca en kunnen starten met onze reguliere filmvertoningen is op dit moment nog niet duidelijk. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, wordt deze zo snel mogelijk op onze website geplaatst. Voor reeds gekochte kaarten, zie ons retourbeleid bij punt 5.

Hoe kan ik op de hoogte blijven van alles omtrent LUX?

Je kunt je inschrijven voor onze nieuwsbrief. Je kunt ons ook volgen via onze social media-kanalen: Facebook en Instagram.

Hoe kan ik LUX bereiken nu jullie zijn gesloten?

De kassa is beperkt bereikbaar via e-mail via [email protected]. Alle andere afdelingen zijn, voor zo ver mogelijk, per e-mail bereikbaar.

Kan ik LUX steunen in deze moeilijke tijd?

We vinden het hartverwarmend hoeveel reacties we ontvangen, dankjewel!

Je kunt ons steunen door online een LUX arthousefilm te kijken via Picl, een deel van het tarief dat je betaalt om de film online te huren gaat naar ons.

Ook kun je LUX Vriend worden. Als LUX Vriend draag je bij aan cultuur in Nijmegen, zodat wij onze missie kunnen blijven voortzetten: mensen inspireren anders te kijken, naar zichzelf en de wereld om ons heen. Als je LUX Vriend wordt, sluit je een jaarabonnement af (voor € 19,50 per jaar). Met deze Vriendenpas krijg je als we weer open zijn o.a. een jaar lang € 3,00 korting op alle filmvertoningen, podiumvoorstellingen en alle debatten van LUX, de mogelijkheid in de voorverkoop kaarten te kopen voor geselecteerde programma’s en festivals (zoals Best of the Fest) en word je per mail op de hoogte gehouden over exclusieve aanbiedingen voor Vrienden.

En onze koffieleverancier Tribes heeft een leuk initiatief bedacht waarmee ze de horeca een handje willen helpen: een speciaal ontwikkelde koffiemelange ‘Lockdown Coffee‘ verkrijgbaar in espressobonen en in capsules voor je Nespresso machine. Per gekochte zak bonen of doos capsules doneren zij € 5,00 aan jouw favoriete horecagelegenheid, bijv. LUX. Dat betekent lekkere koffie voor jou en je familie of huisgenoten, en voor ons een steuntje in de rug. Te bestellen via www.lockdowncoffee.nl.

Lees hier meer over de mogelijkheden om ons te steunen.

Ik heb kaarten voor een programma dat vóór 1 juni plaatsvindt. Wat is het retourbeleid van LUX?

Het opstellen van het retourbeleid voor alle kaarten die voor de periode vanaf 15 maart 2020 tot 1 juni 2020 voor een voorstelling in LUX gekocht zijn, is voor ons een complex proces. Dit omdat we met veel verschillende partijen te maken hebben die allen het beste willen voor de culturele sector, maar ook nog niet alles duidelijk (kunnen) hebben. Voor ons – met onze disciplines film, filmspecials, theater, muziek, dans, debat, filmeducatie en filmcursussen – is dit dan ook een behoorlijke uitdaging dit af te stemmen met alle makers, producenten, fondsen, branche organisaties, het Ministerie, de Gemeente en natuurlijk onze gasten.

Bekijk hieronder voor welk type voorstelling je kaarten hebt en wat we doen met de gekochte kaarten.

Podium (Theater, Muziek of Dans)
Op dit moment zijn wij achter de schermen druk bezig om de voorstellingen zoveel mogelijk te verplaatsen. Het is momenteel echter nog onduidelijk of er direct na het opheffen van de maatregelen ter bestrijding van Corona weer gespeeld kan worden. Daarom zullen nieuwe speeldata voorlopig nog niet gecommuniceerd kunnen worden. Deze afspraak is landelijk gemaakt in nauw overleg met de VSCD (Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties), de VVP (Vereniging Vlakkevloer Podia) en de theaterproducenten.

Het is niet alleen een onzekere tijd voor ons als theater, maar zeker ook een onzekere tijd voor gezelschappen, makers en spelers. Vele voorstellingen waren bijna klaar en stonden op het punt begin maart in première te gaan. Decors waren gemaakt, teksten zijn geschreven, acteurs hebben hun teksten ingestudeerd. Op dit moment is het onzeker of deze voorstellingen überhaupt nog gespeeld kunnen worden, als op een later moment de theaters weer open gaan in verband met beschikbaarheid van de zalen, beschikbaarheid van acteurs, bereidheid van het publiek. En tevens belangrijk: het is ook onzeker of deze voorstellingen in het gedrang komen met de voorstellingen die voor 2020/2021 bedacht, gemaakt en geprogrammeerd zijn – omdat we niet weten tot wanneer deze maatregelen aanhouden. De investering (van tijd en geld) ligt nu volledig bij de gezelschappen – zij konden hun investering eruit halen door de voorstellingen in het hele land te spelen. De vraag is welke investeringen deze gezelschappen nog kunnen doen als deze maatregelen voorbij zijn?
Gezien de uitzonderlijke situatie kunnen wij dus pas in een later stadium meer informatie geven over de afwikkeling van de kaarten die reeds gekocht zijn. Tot nader bericht worden daarom gekochte kaarten niet teruggenomen. Ook worden er nu geen tegoedbonnen verstrekt. Zodra er meer duidelijkheid is over het opheffen van beperkingen, plaatsen wij deze informatie op deze website en ontvangen kaartkopers per e-mail bericht. We hopen op ieders begrip in deze bijzondere situatie.

Film regulier
Alle kaartkopers ontvangen begin april een persoonlijk bericht van ons over de annulering van het programma.
We bieden kaartkopers 3 opties:
1. Je kunt LUX steunen in deze moeilijke tijd en je geld niet terugvragen. Hiermee doneer je je volledige aankoopbedrag aan LUX.
2. Je ontvangt een vrijkaart voor een film naar keuze op een dag naar keuze geldig t/m 31 december 2020, een z.g. Corona-vrijkaart
3. Restitutie van je aankoopbedrag.

Filmspecial
Er is een heel aantal filmspecials gepland. Voor sommige zal een alternatieve datum worden gezocht, andere specials zullen permanent afgelast worden. We annuleren nu alle geplande specials. Kaartkopers ontvangen begin april een persoonlijk bericht van ons over de annulering van het programma. Indien een voorstelling verzet wordt, zal ook deze groep een nieuw kaartje moeten kopen.
We bieden kaartkopers 2 opties:
1. Je kunt LUX steunen in deze moeilijke tijd en je geld niet terugvragen. Hiermee doneer je je aankoopbedrag aan LUX.
2. Restitutie van je aankoopbedrag.

PaasFilmOntbijt
Dit wordt afgelast. Kaartkopers ontvangen begin april een persoonlijk bericht van ons over de annulering van het programma.
We bieden kaartkopers 2 opties:
1. Je kunt LUX steunen in deze moeilijke tijd en je geld niet terugvragen. Hiermee doneer je je aankoopbedrag aan LUX.
2. Restitutie van je aankoopbedrag.

Een filmcursus-reeks
De cursusreeks De Grote Regisseurs zou 15 april starten. Deze cursus wordt afgelast.
We bieden kaartkopers 2 opties:
1. Je kunt LUX steunen in deze moeilijke tijd en een deel van je cursusgeld niet terugvragen. Hiermee doneer je een deel van je aankoopbedrag aan LUX.
2. Restitutie van je aankoopbedrag.

Filmkring
Er staan nog 3 films, 6 middagen open tot einde seizoen. Deze gaan we proberen in te halen. Bestaande data worden geannuleerd en er wordt gezocht naar alternatieve data. Zodra deze alternatieve data bekend zijn, nemen we contact op met de kaartkopers.

Filmeducatie PO & VO
Hiervoor heeft onze educatiemedewerker inmiddels persoonlijk contact met de contactpersonen van de onderwijsinstelling opgenomen.

Debat
Op dit moment zijn wij achter de schermen druk bezig om de debatten indien mogelijk te verplaatsen. We annuleren nu alle geplande debatten. Kaartkopers ontvangen begin april een persoonlijk bericht van ons over de annulering van het programma. Indien een debat verzet wordt, zal deze groep een nieuw kaartje moeten kopen.

We bieden kaartkopers 2 opties:
1. Je kunt LUX steunen in deze moeilijke tijd en je geld niet terugvragen. Hiermee doneer je je aankoopbedrag aan LUX.
2. Restitutie van je aankoopbedrag.

Horeca-evenement
Deze kaarten zijn via de organiserende partij gekocht, deze kaartverkoop loopt dus niet via LUX. Graag met deze partij contact opnemen voor hun retourbeleid.

Let op! We kunnen alleen contact opnemen met kaartkopers die bij ons bekend zijn. Hiermee bedoelen we kaarten die online gekocht zijn of met een pas, want alleen dan hebben we je e-mailadres. Kaartkopers die kaarten anoniem aan de kassa hebben gekocht, roepen we op om per e-mail contact op te nemen met ons via: [email protected].

ALGEMEEN

Hoe blijf ik op de hoogte van wat er in LUX gebeurt?

We hebben een groot wekelijks aanbod van spraakmakende programma’s: van premièrefilms en verdiepende documentaires tot kinderfilms, theater, dans & muziek, debatten, en alle combinaties daarvan. Iedere maandag maken we het volledige filmprogramma bekend op onze website voor de daarop volgende filmweek (donderdag tot en met woensdag). Voor speciale filmvertoningen, theater, muziek, dans en debat maken we vaak al eerder ons programma bekend.

Wil je per mail op de hoogte worden gehouden van ons programma? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

Waarom gaat het filmprogramma niet verder dan woensdag?

De filmweek loopt landelijk van donderdag tot en met woensdag. Elke maandagavond publiceren wij het programma van de daarop volgende speelweek. Voor speciale filmvertoningen, theater, muziek, dans en debat maken we vaak al eerder ons programma bekend.

Is LUX rolstoel-toegankelijk?

Voor alle filmzalen geldt dat de rolstoelplekken ingericht moeten worden. Hierdoor kunnen deze plaatsen alleen telefonisch gereserveerd worden. Dan kan eenvoudig tijdens de openingstijden van Kassa LUX via 024 38 16 859. LUX 7 is tijdens filmvoorstellingen niet rolstoel-toegankelijk.

Theaterzaal LUX7 heeft geen specifieke rolstoelplaatsen. Rolstoelen worden altijd bij de voorste rij geplaatst. Voor voorstellingen in deze zaal is het dus wel mogelijk online een kaartje te kopen. We vragen je nog wel om na aankoop telefonisch door te geven dat je als rolstoelgebruiker aanwezig zult zijn, zodat ons team op de desbetreffende avond op de hoogte is van je bezoek. Dit kan via 024 38 16 859.

Mag ik eigen consumpties nuttigen in het cafe en in de filmzaal?

Het is in LUX niet toegestaan om eigen consumpties te nuttigen. Ons café heeft een ruim assortiment aan drankjes en snacks. Drinken en verpakte snacks die je in het café bestelt, mag je wel meenemen in de filmzaal.

Ik heb zelf een 3D-bril, kan ik deze ook gebruiken in LUX?

Niet alle 3D-brillen zijn universeel, wij raden het dan ook af om je eigen 3D-bril mee te nemen. Bij 3D-films kun je gebruik maken van de 3D-brillen van LUX. De brillen kun je ophalen bij de kaartcontrole. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

KAARTVERKOOP

Kan ik kaarten reserveren?

Reserveren is alleen mogelijk voor het filmprogramma; voor het debatprogramma en het podiumprogramma (theater, dans & muziek) is alleen (online) verkoop mogelijk. Telefonisch reserveren kan tijdens de openingstijden van de kassa via 024 38 16 859. Alle gereserveerde kaarten dienen uiterlijk een half uur van tevoren afgehaald te worden. Reserveringskosten: € 1,00 per transactie.

Hoe kan ik betalen bij de kassa?

Aan de kassa van LUX is het mogelijk om met Pin, VISA/Mastercard, LUX Cadeaubonnen, Nationale Bioscoopbon of Podiumcadeaukaart kaarten aan te betalen.
Het is niet mogelijk om met contant, met papieren Nationale Bioscoop bon of papieren Podium & Concert bonnen te betalen.

Wat is een Cinevillepas?

Met een Cinevillepas kun je onbeperkt naar de film. Voor € 21,00 per maand. Onder de 30 jaar? Dan betaal je maar € 17,50.

De Cinevillepas is alleen online te bestellen via cineville.nl/pas. De tijdelijke pas die je per mail ontvangt is direct geldig, zodat je dezelfde dag nog naar de film kan. Je echte pas krijg je vervolgens binnen twee weken thuis gestuurd. Een pas cadeau doen aan een ander kan natuurlijk ook. Je bestelt je pas altijd voor in elk geval 4 maanden, daarna is de pas per maand opzegbaar.

Meer informatie vind je op de website van Cineville.

Kan ik annuleren?

Nee. Online aankopen zijn definitief zodra de betaalopdracht is verstrekt. Dat de aankoop onherroepelijk is, wordt aangegeven tijdens het bestellen. Je profiteert onmiddellijk van de gereserveerde plaats, dus bedenktijd is niet van toepassing. De kaart kan soms niet meer verkocht worden. Daarom nemen we ook bij overmacht geen kaarten terug. Alleen als een event niet doorgaat als aangekondigd kan een vervangend event of terugbetaling worden aangeboden.

Je kunt wel jouw tickets omruilen aan de kassa voor een andere voorstelling.. Bij een positief verschil in het aankoopbedrag wordt om bijbetaling gevraagd, bij een negatief verschil krijg je het resterende bedrag in de vorm van een tegoedbon terug. Dit kan alleen als de dag/tijd van de voorstelling in de toekomst ligt. Kaarten van voorstellingen die al hebben plaatsgevonden worden niet omgeruild.

ONLINE KAARTVERKOOP

Mijn aankoop is mislukt. Wat nu?

Indien een aanschaf van kaarten is mislukt, dan ontvang je hierover een e-mail van ons. Wat nu?
We lossen dit op. Kijk eerst in je LUX-account bij ‘Mijn account’ of de aankoop op je account is geboekt (zie Hoe check ik mijn aankopen?). Is er iets misgegaan? Neem dan contact met ons op via [email protected].

Meld de foutmelding en het transactienummer, waar mogelijk. In zeldzame gevallen gaat de communicatie tussen iDEAL en onze website fout. Dan lukt de betaling, maar de kaarten komen niet op je account. Je krijgt een e-mail met een toelichting.

We storten het geld terug, maar om alsnog de kaarten te komen, dien je de aankoop te herhalen. Neem bij twijfel contact met ons op via [email protected].

Kan ik online een Film & Food arrangement kopen?

Ja dat kan! Kies in het bestelproces voor het ‘Arrangement’ ticket. Nadat je deze hebt gekozen kun je aanvullend kiezen voor een van onze horeca-arrangementen.

De arrangementen zijn beschikbaar op zondag t/m donderdag m.u.v. het FilmOntbijt (alleen verkrijgbaar op zondag).

Er is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor deze arrangementen. LUX houdt zich het recht voor om de beschikbaarheid op bepaalde momenten te beperken in verband met zeer grote drukte, denk hierbij bijvoorbeeld aan de kerstvakantie.

Kijk hier voor meer informatie over onze arrangementen.

Kan ik online een Cineville ticket reserveren?

Kies in onze webshop voor het tarief Cineville (maximaal 2 kaarten per account) en je krijgt na bestelling een e-ticket dat je tot uiterlijk 30 minuten voor aanvang dient te activeren bij de kassa van LUX. Activeren kan vanaf 90 minuten voor aanvang van de voorstelling.

Let op: Wanneer je met jouw Cinevillepas een ticket bestelt, gaan wij ervan uit dat je komt. Zorg er dus voor dat je op tijd jouw ticket activeert. Om misbruik te voorkomen worden niet-geactiveerde tickets altijd bij Cineville gemeld. Niet-geactiveerde tickets vervallen automatisch 30 minuten voor aanvang. Zonder geactiveerd Cineville ticket krijg je geen toegang tot de zaal.

Kun je toch niet komen? Annuleer eenvoudig jouw tickets via 024 3816859 of rechtstreeks aan de kassa.

Zie ook http://cineville.nl/voorwaarden voor alle regels omtrent het gebruik van jouw Cinevillepas.

Kan ik annuleren?

Nee. Online aankopen zijn definitief zodra de betaalopdracht is verstrekt. Dat de aankoop onherroepelijk is, wordt aangegeven tijdens het bestellen. Je profiteert onmiddellijk van de gereserveerde plaats, dus bedenktijd is niet van toepassing. De kaart kan soms niet meer verkocht worden. Daarom nemen we ook bij overmacht geen kaarten terug. Alleen als een event niet doorgaat als aangekondigd kan een vervangend event of terugbetaling worden aangeboden.

Je kunt wel jouw tickets omruilen aan de kassa voor een andere voorstelling.. Bij een positief verschil in het aankoopbedrag wordt om bijbetaling gevraagd, bij een negatief verschil krijg je het resterende bedrag in de vorm van een tegoedbon terug. Dit kan alleen als de dag/tijd van de voorstelling in de toekomst ligt. Kaarten van voorstellingen die al hebben plaatsgevonden worden niet omgeruild.

Hoe kan ik betalen online?

Momenteel is het mogelijk om met iDEAL, PayPal, Nationale Bioscoopbon of Podiumcadeaukaart kaarten aan te schaffen via onze website.
Het is niet mogelijk om met LUX cadeaubonnen via de website te betalen. Je kunt met jouw LUX cadeaubonnen alleen kaarten aanschaffen via onze kassa.

Wanneer kan ik online kaarten kopen?

Zodra een programma bekend is plaatsen wij deze op onze website. Het is vanaf dan, tenzij anders vermeld, mogelijk kaarten aan te schaffen. Dit kan online tot uiterlijk 75 minuten voor aanvang van een voorstelling. Daarna is het alleen nog mogelijk, indien beschikbaar, kaarten via onze kassa aan te schaffen.

Wat zijn e-tickets?

Na een online aankoop krijg je een e-mail, met je e-tickets in een PDF-bijlage. Breng een afdruk mee. Op het e-ticket staan de barcodes van je tickets. Deze worden gescand bij de ingang. Is het ticket voor de juiste event, en nog niet eerder gescand, dan mag je door. Houd de codes scanbaar: pas op met vouwen, vuil en vocht.

Als je geen afdruk van het e-ticket kunt meenemen, geef dan het transactienummer en je naam aan de kassamedewerker, je ontvangt dan een kopie van je ticket. Er kan om legitimatie gevraagd worden.

Wat voor tickets en hoeveel kan ik online kopen?

Online kun je maximaal 8 kaarten per account per voorstelling kopen. Wil je meer dan 8 kaarten kopen dan zul je dit via meerdere accounts moeten doen. Indien je online kaarten koopt met korting dan dien je bij de kaartcontrole je vriendenpas of relevante kortingspas te tonen. Voor elke kaart met korting dien je een kortingspas te laten zien. Sommige kaarten zijn alleen zichtbaar voor pashouders.

Bij reguliere voorstellingen kun je tickets kopen als LUX vriend, CJP, MBO Card of student.

MIJN ACCOUNT

Heb ik een account nodig?

Om online kaarten te kunnen kopen, heb je een LUX-account nodig. Voor een account, vragen wij om enkele persoonsgegevens. Voor meer informatie over het gebruik van deze gegevens kun je terecht in onze privacystatement.

Na het aanmaken van een account kun je in je persoonlijke accountpagina terecht om gegevens aan te passen. Verder vind je hier ook informatie over je bestelgeschiedenis, geldigheid van passen of het wijzigen van je wachtwoord.

Hoe beheer ik mijn account?

Ga via onze website naar je LUX-account. Vervolgens log je in.
Daarna kun je het wachtwoord of persoonsgegevens wijzigen, of je bestelgeschiedenis inzien. Op je accountpagina kun je ook je e-mailadres wijzigen.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Ga via onze website naar je LUX-account. Vervolgens log je in.
Daarna kun je op de accountpagina je e-mailadres wijzigen. Na het wijzigen van je e-mailadres kun je daarmee inloggen op je account.

Mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ben je het wachtwoord vergeten? Klik dan hier. Vul je e-mailadres in en klik op ‘Verzenden’.
Als er een account met het ingevulde e-mailadres bestaat, dan wordt naar dat opgegeven adres een e-mail verstuurd met instructies om je wachtwoord te resetten.

LUX PASSEN

Ik heb een LUX pas maar zie het kortingstarief niet?

Als je LUX pas gekoppeld is aan je account dan verschijnt automatisch het kortingstarief tussen de ticket mogelijkheden. Als je het kortingstarief niet ziet dan is de pas niet gekoppeld aan het mail adres waarmee je inlogt. Om dit aan te passen kun je een mail sturen naar [email protected]. Vermeld in je mail het mail adres waarmee je inlogt en het nummer van de pas, deze staat onder de barcode.

Kan ik ook voor een (andere) LUX pashouder kaarten kopen?

Met de LUX vriendenpas of Podiumpas kun je maximaal 1 kaart per pas kopen.
Als je meer tickets wilt met vrienden of podiumpas korting, dan dien je in het bestelproces een pasnummer van een andere pas in te voeren.

Voor beide genoemde passen soorten geldt dat je maximaal 8 kaarten per transactie kunt kopen.

Hoe reserveer ik een kaart met de Podiumpas

Je kunt de tickets in de voorverkoop alleen reserveren via de website. Op de dag van de voorstelling is het mogelijk kaarten bij de kassa te halen.

De kaarten die online zijn gereserveerd dienen nog geactiveerd te worden bij de kassa, dit kan op de dag van de voorstelling en tot uiterlijk 30 minuten voor aanvang van de voorstelling. Het e-ticket dat je per mail hebt ontvangen is slechts een reservering en geeft geen toegang tot de zaal.

LET OP: kaarten die 30 minuten voor aanvang niet worden afgehaald vervallen automatisch. Zorg dus dat je de kaarten op tijd activeert. Niet afgehaalde kaarten komen automatisch beschikbaar voor de vrije verkoop.

Tot wanneer is mijn LUX pas geldig?

Ga naar je LUX ACCOUNT en log in.

Kies in het MIJN ACCOUNT menu voor de optie ‘mijn passen’ . Er verschijnt een overzicht van jouw passen met daarbij de geldigheidsdatum. Je kunt hier ook je pas opnieuw aanschaffen of verlengen.

KIJKWIJZER

Wat is de kijkwijzer?

LUX leeft de regelgeving rond kijkwijzer strikt na. Aan de kassa of bij de kaartcontrole kan om legitimatie worden gevraagd in geval van gerede twijfel. Kijkwijzer waarschuwt ouders en opvoeders tot welke leeftijd een televisieprogramma of film schadelijk kan zijn voor kinderen. Dat betekent dat Kijkwijzer informatie in de vorm van waarschuwingen biedt. De leeftijden van Kijkwijzer kennen echter ook een wettelijk aspect. Dit is geregeld in Artikel 240a van het Wetboek van Strafrecht. Het artikel zegt letterlijk: ‘Met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft hij die een afbeelding of voorwerp, of een gegevensdrager, bevattende een afbeelding waarvan de vertoning schadelijk is te achten voor personen beneden de leeftijd van zestien jaar, verstrekt, aanbiedt of vertoont aan een minderjarige van wie hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, dat deze jonger is dan zestien jaar’.

Ik ben jonger dan 16 jaar. Mag ik wel een film bezoeken die voor 16 jaar en ouder is gekeurd?

Helaas is dit niet mogelijk. Wij zijn gebonden aan de wettelijke bepalingen.
Als wij een jonger persoon toelaten tot een film met een keuring voor 16 jaar en ouder, dan zijn wij strafbaar. Dit is de reden dat wij, ongeacht aanwezige personen die ouder dan 16 jaar zijn, de toegang moeten weigeren.

Ik ben jonger dan 12 jaar. Mag ik wel een film bezoeken die voor 12 jaar en ouder is gekeurd?

Het is toegestaan om onder begeleiding van een volwassene een film met een keuring van 12 jaar en ouder te bekijken. Zonder begeleiding is dit helaas niet mogelijk.

De nieuwste films, voorstellingen & debatten direct in je mail?

Ja, graag!

jouw voorkeur

Aanmelden