Kaartverkoop & kortingen

Meer informatie over kaartverkoop, kortingen en veelgestelde vragen

Kaartverkoop voor onze programma’s gaat eenvoudig en snel via onze website. Daarnaast kun je kaarten zoals studenten kaarten via onze ticketzuil in het café of aan de kassa kopen.

Om je bezoek zo soepel mogelijk te laten verlopen, adviseren we je om je kaartje(s) zoveel mogelijk vooraf via onze website te kopen. Dan ben je verzekerd van een stoel en hoef je niet meer langs de kassa. Het is mogelijk om tot het moment van de voorstelling je kaartje(s) online te kopen.

Naast de kaartverkoop via onze website is het ook mogelijk je kaarten via de ticketzuil in ons café te kopen. Dit kan tot het moment van de voorstelling: je kunt zelf je stoel(en) kiezen en je hoeft niet langs de kassa.

Uitzonderingen: Op dit moment is het nog niet mogelijk om via de ticketzuil gebruik te maken van: Vrijkaarten, Nationale Bioscoopbon en PodiumCadeaukaart.

Naast de online kaartverkoop is het ook mogelijk om je kaarten te kopen aan onze kassa. Bekijk hier de openingstijden van de kassa.

Telefonisch reserveren kan tijdens de openingstijden van de kassa via 024-38 16 859.

Reserveren is alleen mogelijk voor het filmprogramma. Gereserveerde kaarten dienen uiterlijk een kwartier van tevoren afgehaald te worden aan onze kassa. In alle (film)zalen hanteren we vaste zitplaatsen.

Voor het debatprogramma en het podiumprogramma is reserveren niet mogelijk, je kunt uitsluitend je kaarten kopen: via de website, ticketzuil of aan de kassa.

Heb je een Cinevillepas en wil je bij ons naar de film (alleen regulier programma)? Lees dan hier hoe je een of meerdere kaartjes kunt reserveren.

Online kaarten bestellen via onze webshop

Kies in de webshop voor het tarief ‘Cineville’ en vul voor je gaat afrekenen je Cinevillepasnummer in. Je ontvangt dan per e-mail je e-ticket, dit ticket moet nog wel definitief geactiveerd worden in LUX.

Wanneer je met jouw Cinevillepas een ticket bestelt, gaan wij ervan uit dat je komt. Zorg er dus voor dat je op tijd jouw ticket activeert. Om misbruik te voorkomen worden niet geactiveerde tickets altijd bij Cineville gemeld.

Je Cineville-ticket activeren bij binnenkomst

Je kunt je ticket bij binnenkomst activeren bij de Cineville-zuil (je hoeft dus niet langs de kassa). Je vindt deze Cineville-zuil bij de toegang naar de zalen. Activeren kan vanaf 90 minuten voor aanvang van de voorstelling.

Kun je toch niet komen?

Log dan in op je LUX account: in je bestelgeschiedenis kun je het ticket annuleren. Annuleren kan ook telefonisch (024 381 68 59) of rechtstreeks via de kassa. Zonder geactiveerd Cineville-ticket krijg je geen toegang tot de zaal.

Hoe bestel ik een kaartje met Cineville?
  1. Selecteer op onze website de film die je wilt kijken, de dag en het tijdstip;
  2. Log in met je LUX-account;
  3. Selecteer een stoel op de plattegrond en selecteer de kaartsoort ‘Cineville’;
  4. Klik eerst op verder en vul daarna je Cinevillepasnummer in;
  5. Klik als laatste op afrekenen. Je ontvangt je e-ticket per mail;
  6. Activeer je e-ticket bij binnenkomst in LUX bij de Cineville-zuil of bij de kassa. Activeren kan vanaf 90 minuten voor aanvang van de voorstelling en uiterlijk tot aanvangstijd. Kom je na aanvangstijd dan is je ticket komen te vervallen. Om na aanvangstijd alsnog een ticket te krijgen ga je naar de kassa. Je vindt de Cineville-zuil bij de ingang naar de zalen.

Zie ook cineville.nl/voorwaarden voor alle regels omtrent het gebruik van jouw Cinevillepas.

Bezoekadres

LUX
Mariënburg 38 – 39
6511 PS Nijmegen

Met de fiets

Kom je met de fiets, dan kun je je fiets gratis bewaakt parkeren bij de fietsenstallingen Mariënburg of Plein 1944.

Met openbaar vervoer

We zijn goed te bereiken met het openbaar vervoer. Plan je reis makkelijk en snel via 9292 of met de reisplanner van NS.

Parkeren

Rondom LUX vind je ruim voldoende parkeergelegenheid.
De dichtstbijzijnde parkeergarages zijn:

Invalidenparkeerplaatsen

Voor de parkeergarages in het centrum geldt van 18.00 tot 08.00 uur een goedkoop tarief. Parkeerplaatsen voor rolstoelgebruikers en gehandicapten vind je naast en tegenover Salade2Go in Klein Mariënburg.

In verband met de veiligheid van onze medewerkers kun je bij ons alleen met pin betalen. Contante betalingen nemen wij niet aan.

LUX is een premièretheater en dat betekent dat we wekelijks ons programma vernieuwen. Dit gebeurt op maandag. De gegevens staan op maandagavond in het LUX-kassasysteem en op de website. Vanaf dat moment is het mogelijk om voor de nieuwe weekprogrammering online kaarten te kopen, telefonisch te reserveren of om bij Kassa LUX een aankoop of reservering te doen.

Ben je op zoek naar een cadeau? Met de LUX Cadeaubon geef je een moment van (ont)spanning, ontroering, verdieping of humor cadeau. Een naar eigen wens in te vullen avondje uit, voor ieder gewenst bedrag vanaf € 10,00. Wij hebben cadeaubonnen vanaf €10,00, te combineren tot een ieder gewenst bedrag (max. € 150,00). De cadeaubonnen zijn te koop aan onze kassa en via onze webshop. De cadeaubonnen kunnen via onze website, aan de kassa en in ons café worden verzilverd. Lees hier meer

Kortingen

We bieden verschillende soorten kortingen aan. Hieronder kun je lezen welke kortingen we hebben en hoe je daar gebruik van maakt.

Ben jij liefhebber van LUX en wil je met korting genieten van ons programma? Word dan Vriend voor € 19,50 per jaar! Met deze pas ga je o.a. met € 3,00 korting naar ons programma (sommige programma’s zijn uitgesloten van korting), mag je in de zomer iemand gratis meenemen naar de film en is het mogelijk om in de voorverkoop kaarten te kopen voor geselecteerde programma’s en festivals. Lees hier meer

Ben jij student? Dan kun je iedere dag met korting naar ons programma! Van premièrefilms en documentaires tot kinderfilms, theater- en dansvoorstellingen, muziekconcerten, debatten en meer.

Prijzen voor studenten*

Film € 7,00
Podium (theater, muziek, dans) € 10,50
Debat* altijd € 2,50 korting

Hoe bestel ik een kaartje met studentenkorting?
  1. Selecteer op onze website het programma dat je wilt bezoeken, de dag en het tijdstip;
  2. Log in met je LUX-account (of maak een LUX-account aan);
  3. Selecteer een stoel op de plattegrond;
  4. Selecteer de kaartsoort ‘Student/CJP/MBOcard’;
  5. Klik op verder;
  6. Klik als laatste op afrekenen. Je ontvangt je e-ticket(s) per mail.
  7. Bij binnenkomst in LUX vragen we je om je geldig studenten-/CJP-pas/collegekaart te tonen; vergeet deze dus niet mee te nemen.
    Op vertoon van je (geldige) studenten-/CJP-pas/collegekaart kun je ook aan onze kassa een kaartje kopen met studentenkorting.

*Kortingen gelden op vertoon van een geldig studenten-/CJP-pas/collegekaart (indien er geen geldigheidsdatum op je collegekaart staat, een geldige registratie) of legitimatiebewijs.

Met de Cinevillepas kun je onbeperkt films (alleen regulier programma) bezoeken. Onbeperkt naar de film voor € 21,00 per maand. Onder de 30 jaar? Dan betaal je maar € 17,50. De Cinevillepas is alleen online te bestellen via cineville.nl. De tijdelijke pas die je per mail ontvangt is direct geldig, zodat je dezelfde dag nog naar de film kan. Je echte pas krijg je vervolgens binnen twee weken thuis gestuurd. Een pas cadeau doen aan een ander kan natuurlijk ook. Je bestelt je pas altijd voor in elk geval 4 maanden, daarna is de pas per maand opzegbaar. Ga naar cineville.nl

Gemeente Nijmegen vindt dat iedereen mee moet kunnen doen aan activiteiten in de stad. De gemeente heeft daarom met 70 organisaties, waaronder LUX, de Meedoen-regeling ingevoerd. Met deze regeling stelt de gemeente per persoon maximaal € 150,00 beschikbaar en bieden een groot aantal organisaties een mooie korting voor een sociale activiteit, zoals sporten, educatie of culturele activiteiten. De Meedoen-regeling is een regeling waarmee de gemeente Nijmegen alle mensen de kans geeft deel te nemen aan dit soort activiteiten.

Hoe werkt de meedoen-regeling?

Mensen die recht hebben op deelname aan de Meedoen-regeling hebben bericht van de gemeente gekregen met daarin informatie over de regeling. Meer informatie over deze meedoen-regeling, vind je hier.

Wat bieden wij?

Wij bieden de deelnemers van de Meedoen-regeling een 20-rittenkaart aan voor alle films die we vertonen. De 20-rittenkaart is een jaar lang geldig, vanaf het moment van aanschaf.

Een heel seizoen lang onbeperkt theater, dans en muziek? Met de LUX Podiumpas bezoek je een heel seizoen lang zoveel theater-, muziek- en dansvoorstellingen als je wilt. Kies vrij uit onze podiumvoorstellingen, laat je verrassen door nieuwe makers én ontdek het uiteenlopende aanbod aan theater, dans en muziek. Lees hier meer

Ontdek de toekomst van theater met de Strippenkaart voor nieuwe makers. Laat je verrassen door het nieuwste werk van piepjonge makers met uitzonderlijk talent, ervaren spelers die hun debuut maken als maker én avontuurlijke makers die voor het eerst in LUX te zien zijn. Met deze strippenkaart heb je de unieke kans om 5 voorstellingen van deze nieuwe makers voor een totaalprijs van € 50,00 te bezoeken. En je kunt zelf de voorstellingen kiezen! Lees hier meer

Laat je met de Strippenkaart dans verrassen door de diversiteit in dans: van urban tot klassiek en van expressief tot explosief. Met deze strippenkaart bezoek je voor slechts € 45,00 in seizoen 2023-2024 3 voorstellingen naar keuze! Je kunt zelf 3 voorstellingen kiezen uit een lijst van geselecteerde dansvoorstellingen. Lees hier meer

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar [email protected].

Algemeen

Reserveren is alleen mogelijk voor het filmprogramma; voor het debatprogramma en het podiumprogramma (theater, dans & muziek) is alleen (online) verkoop mogelijk. Daarover lees je meer op onze pagina kaartverkoop.

Aan de kassa van LUX is het mogelijk om met Pin, VISA/Mastercard, LUX Cadeaubonnen, Nationale Bioscoopbon of Podiumcadeaukaart kaarten aan te betalen.

Het is niet mogelijk om met contant, met papieren LUX Cadeaubonnen, met papieren Nationale Bioscoopbon of papieren Podium & Concert-bonnen te betalen.

Online aankopen zijn definitief zodra de betaalopdracht is verstrekt. Dat de aankoop onherroepelijk is, wordt aangegeven tijdens het bestellen. Je profiteert onmiddellijk van de gereserveerde plaats, dus bedenktijd is niet van toepassing. De kaart kan soms niet meer verkocht worden. Daarom nemen we ook bij overmacht geen kaarten terug. Alleen als een programma niet doorgaat als dat vooraf door ons is aangekondigd, dan kan een vervangend programma of terugbetaling worden aangeboden.

Je kunt wel jouw tickets omruilen aan de kassa voor een andere voorstelling.. Bij een positief verschil in het aankoopbedrag wordt om bijbetaling gevraagd, bij een negatief verschil krijg je het resterende bedrag in de vorm van een tegoedbon terug. Dit kan alleen als de dag/tijd van de voorstelling in de toekomst ligt. Kaarten van voorstellingen die al hebben plaatsgevonden worden niet omgeruild.

Via onze webshop kun je op twee manieren kaarten kopen:

  1. Met een LUX-account
  2. Als gast, zonder account.

Voor een LUX-account vragen wij slechts om enkele persoonsgegevens. Voor meer informatie over het gebruik van deze gegevens kun je terecht in onze privacystatement. Na het aanmaken van een account kun je in je persoonlijke accountpagina terecht om gegevens aan te passen. Verder vind je hier ook informatie over je bestelhistorie, geldigheid van passen en kun je je persoonsgegevens wijzigen.

We hebben een groot wekelijks aanbod van spraakmakende programma’s: van premièrefilms en verdiepende documentaires tot kinderfilms, theater, dans & muziek, debatten, en alle combinaties daarvan. Iedere maandag maken we het volledige filmprogramma bekend op onze website voor de daarop volgende filmweek (donderdag tot en met woensdag). Voor speciale filmvertoningen, theater, muziek, dans en debat maken we vaak al eerder ons programma bekend.

Wil je per mail op de hoogte worden gehouden van ons programma? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

De filmweek loopt landelijk van donderdag tot en met woensdag. Elke maandagavond publiceren wij het programma van de daarop volgende speelweek. Voor speciale filmvertoningen, theater, muziek, dans en debat maken we vaak al eerder ons programma bekend.

LUX is toegankelijk voor rolstoelgebruikers en mindervaliden.

  • Er is een lift aanwezig; alle filmzalen bereikbaar zijn voor rolstoelgebruikers en mindervaliden.
  • Er is een rolstoeltoegankelijke toilet aanwezig.
  • Voor alle filmzalen geldt dat de rolstoelplekken ingericht moeten worden. Daarom vragen wij je deze plekken van te voren telefonisch te reserveren via 024-38 16 859.
  • Onze Theaterzaal (LUX 7) heeft geen specifieke rolstoelplaatsen. Rolstoelen worden altijd bij de voorste rij geplaatst. Voor voorstellingen in deze zaal is het mogelijk online een kaartje te kopen. We vragen je nog wel om na aankoop telefonisch door te geven dat je als rolstoelgebruiker aanwezig zult zijn, zodat ons team op de desbetreffende avond op de hoogte is van je bezoek. Dit kan via 024-38 16 859.

Het is in LUX niet toegestaan om eigen consumpties te nuttigen. Ons café heeft een ruim assortiment aan drankjes en snacks. Drinken en verpakte snacks die je in het café bestelt, mag je meenemen in de (film)zaal.

Jazeker, wij verkopen LUX Cadeaubonnen, zowel fysieke cadeaubonnen te koop aan onze kassa als digitale cadeaubonnen verkrijgbaar via onze webshop. Meer hierover lees je op de pagina Cadeaubonnen.

LUX leeft de regelgeving rond kijkwijzer strikt na. Aan de kassa of bij de kaartcontrole kan om legitimatie worden gevraagd in geval van gerede twijfel. Kijkwijzer waarschuwt ouders en opvoeders tot welke leeftijd een televisieprogramma of film schadelijk kan zijn voor kinderen. Dat betekent dat Kijkwijzer informatie in de vorm van waarschuwingen biedt. De leeftijden van Kijkwijzer kennen echter ook een wettelijk aspect. Dit is geregeld in Artikel 240a van het Wetboek van Strafrecht. Het artikel zegt letterlijk: ‘Met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft hij die een afbeelding of voorwerp, of een gegevensdrager, bevattende een afbeelding waarvan de vertoning schadelijk is te achten voor personen beneden de leeftijd van zestien jaar, verstrekt, aanbiedt of vertoont aan een minderjarige van wie hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, dat deze jonger is dan zestien jaar’.

Helaas is dit niet mogelijk. Wij zijn gebonden aan de wettelijke bepalingen.
Als wij een jonger persoon toelaten tot een film met een keuring voor 16 jaar en ouder, dan zijn wij strafbaar. Dit is de reden dat wij, ongeacht aanwezige personen die ouder dan 16 jaar zijn, de toegang moeten weigeren.

Het is toegestaan om onder begeleiding van een volwassene een film met een keuring van 12 jaar en ouder te bekijken. Zonder begeleiding is dit helaas niet mogelijk.

Op dit moment zijn wij niet aangesloten bij de landelijke Podiumpas (podiumpas.nl). Het is nog niet bekend of het mogelijk wordt om in seizoen 2023-2024 met deze pas bij ons voorstellingen te bezoeken.

Online kaartverkoop

Online kun je maximaal 8 kaarten per account per voorstelling kopen. Wil je meer dan 8 kaarten kopen? Dan kan dit via meerdere bestellingen of verschillende accounts.

Per programma staat op onze website aangegeven welke kaartsoorten er beschikbaar zijn en wat de bijbehorende prijs is.
Indien je online kaarten met korting koopt, dan dien je bij de kaartcontrole je kortingspas te tonen. Voor elke kaart met korting dien je een kortingspas te laten zien.
Sommige kaartsoorten zijn alleen zichtbaar voor Pashouders.

Momenteel is het mogelijk om met iDEAL, PayPal, Nationale Bioscoopbon of Podiumcadeaukaart kaarten aan te schaffen via onze website.
Je kunt ook met de digitale LUX Cadeaubon betalen.

Heb je een Cinevillepas en wil je bij ons naar de film (alleen regulier programma)? Lees dan hier hoe je een of meerdere kaartjes kunt reserveren.

Online kaarten bestellen via onze webshop

Kies in de webshop voor het tarief ‘Cineville’ en vul voor je gaat afrekenen je Cinevillepasnummer in. Je ontvangt dan per e-mail je e-ticket, dit ticket moet nog wel definitief geactiveerd worden in LUX.

Wanneer je met jouw Cinevillepas een ticket bestelt, gaan wij ervan uit dat je komt. Zorg er dus voor dat je op tijd jouw ticket activeert. Om misbruik te voorkomen worden niet geactiveerde tickets altijd bij Cineville gemeld.

Je Cineville-ticket activeren bij binnenkomst

Je kunt je ticket bij binnenkomst activeren bij de Cineville-zuil (je hoeft dus niet langs de kassa). Je vindt deze Cineville-zuil bij de toegang naar de zalen. Activeren kan vanaf 90 minuten voor aanvang van de voorstelling.

Kun je toch niet komen?

Log dan in op je LUX account: in je bestelgeschiedenis kun je het ticket annuleren. Annuleren kan ook telefonisch (024 381 68 59) of rechtstreeks via de kassa. Zonder geactiveerd Cineville-ticket krijg je geen toegang tot de zaal.

Hoe bestel ik een kaartje met Cineville?
  1. Selecteer op onze website de film die je wilt kijken, de dag en het tijdstip;
  2. Log in met je LUX-account;
  3. Selecteer een stoel op de plattegrond en selecteer de kaartsoort ‘Cineville’;
  4. Klik eerst op verder en vul daarna je Cinevillepasnummer in;
  5. Klik als laatste op afrekenen. Je ontvangt je e-ticket per mail;
  6. Activeer je e-ticket bij binnenkomst in LUX bij de Cineville-zuil of bij de kassa. Activeren kan vanaf 90 minuten voor aanvang van de voorstelling en uiterlijk tot aanvangstijd. Kom je na aanvangstijd dan is je ticket komen te vervallen. Om na aanvangstijd alsnog een ticket te krijgen ga je naar de kassa. Je vindt de Cineville-zuil bij de ingang naar de zalen.

Zie ook cineville.nl/voorwaarden voor alle regels omtrent het gebruik van jouw Cinevillepas.

Hoe bestel ik een kaartje met mijn LUX Vriendenpas?

  1. Selecteer op onze website de film die je wilt kijken, de dag en het tijdstip.
  2. Log in met je LUX-account (waaraan je LUX Vriendenpas is gekoppeld);
  3. Selecteer een stoel op de plattegrond;
  4. Selecteer de kaartsoort ‘LUX Vriend’;
  5. Klik op verder;
  6. Klik als laatste op afrekenen. Je ontvangt je e-ticket(s) per mail.

Wil je ook een kaart voor een andere LUX Vriend bestellen? Dan dien je in het bestelproces een pasnummer van de andere Vriendenpas in te voeren.

Indien een aanschaf van kaarten is mislukt, dan ontvang je hierover een e-mail van ons. Wat nu?

We lossen dit op. Kijk eerst in je LUX-account bij ‘Mijn account’ of de aankoop op je account is geboekt (zie Hoe check ik mijn aankopen?). Is er iets misgegaan? Neem dan contact met ons op via [email protected].

Meld de foutmelding en het transactienummer, waar mogelijk. In zeldzame gevallen gaat de communicatie tussen iDEAL en onze website fout. Dan lukt de betaling, maar de kaarten komen niet op je account. Je krijgt een e-mail met een toelichting.

We storten het geld terug, maar om alsnog de kaarten te kopen, dien je de aankoop te herhalen. Neem bij twijfel contact met ons op via [email protected].

Mijn LUX-account

Via onze webshop kun je op twee manieren kaarten kopen:

  1. Met een LUX-account
  2. Als gast, zonder account.

Voor een LUX-account vragen wij slechts om enkele persoonsgegevens. Voor meer informatie over het gebruik van deze gegevens kun je terecht in onze privacystatement. Na het aanmaken van een account kun je in je persoonlijke accountpagina terecht om gegevens aan te passen. Verder vind je hier ook informatie over je bestelhistorie, geldigheid van passen en kun je je persoonsgegevens wijzigen.

Ga via onze website naar je LUX-account. Vervolgens log je in.
Daarna kun je het wachtwoord of persoonsgegevens wijzigen, of je bestelgeschiedenis inzien. Op je accountpagina kun je ook je e-mailadres wijzigen.

Ga via onze website naar je LUX-account. Vervolgens log je in.
Daarna kun je op de accountpagina je e-mailadres wijzigen. Na het wijzigen van je e-mailadres kun je daarmee inloggen op je account.

Ben je het wachtwoord vergeten? Klik dan hier. Vul je e-mailadres in en klik op ‘Verzenden’.
Als er een account met het ingevulde e-mailadres bestaat, dan wordt naar dat opgegeven adres een e-mail verstuurd met instructies om je wachtwoord te resetten.

Passen van LUX

Als je een pas van LUX (bijv. LUX Vriendenpas of LUX Podiumpas) gekoppeld is aan je account, dan verschijnt automatisch het kortingstarief tussen de kaartsoort-mogelijkheden. Als je het kortingstarief niet ziet, dan is de pas niet gekoppeld aan het e-mailadres waarmee je inlogt.

Om dit aan te passen, kun je een mail sturen naar [email protected]. Vermeld in je mail het e-mailadres waarmee je inlogt en het nummer van de pas (deze staat onder de barcode). Dan wordt het pasnummer en e-mailadres aan elkaar gekoppeld.

Met de LUX Vriendenpas of Podiumpas kun je maximaal 1 kaart per pas kopen.
Als je meer tickets wilt bestellen met Vriendenkorting of Podiumpaskorting, dan dien je in het bestelproces een pasnummer van een andere pas in te voeren.

Voor beide genoemde passen soorten geldt dat je maximaal 8 kaarten per transactie kunt kopen.

Hoe bestel ik een kaartje met mijn LUX Vriendenpas?

  1. Selecteer op onze website de film die je wilt kijken, de dag en het tijdstip.
  2. Log in met je LUX-account (waaraan je LUX Vriendenpas is gekoppeld);
  3. Selecteer een stoel op de plattegrond;
  4. Selecteer de kaartsoort ‘LUX Vriend’;
  5. Klik op verder;
  6. Klik als laatste op afrekenen. Je ontvangt je e-ticket(s) per mail.

Wil je ook een kaart voor een andere LUX Vriend bestellen? Dan dien je in het bestelproces een pasnummer van de andere Vriendenpas in te voeren.

Hoe bestel ik een kaartje met mijn LUX Podiumpas?

  1. Selecteer op onze website het programa dat je wilt kijken, de dag en het tijdstip.
  2. Log in met je LUX-account (waaraan je LUX Podiumpas is gekoppeld);
  3. Selecteer een stoel op de plattegrond;
  4. Selecteer de kaartsoort ‘LUX Podiumpas’;
  5. Klik op verder en rond je bestelling af. Je ontvangt je e-ticket(s) per mail.

De kaarten die online zijn gereserveerd dienen nog geactiveerd te worden bij de kassa, dit kan op de dag van de voorstelling en tot uiterlijk 30 minuten voor aanvang van de voorstelling. Het e-ticket dat je per mail hebt ontvangen is slechts een reservering en geeft geen toegang tot de zaal.

Kaarten die 30 minuten voor aanvang niet worden afgehaald vervallen automatisch. Niet afgehaalde kaarten komen automatisch beschikbaar voor de vrije verkoop.

Ga naar je LUX-account  en log in.

Kies in het ‘Mijn Account’-menu voor de optie ‘mijn passen’ . Er verschijnt een overzicht van jouw passen met daarbij de geldigheidsdatum. Je kunt hier ook je pas opnieuw aanschaffen of verlengen.